eighteenseventwothousandeleven

hari ni, aku puasa. woke up early around 3 o'clock, did some homeworks that should be thrown into the dustbin instead of doing them. ngeehh. then sambung tidur sekejap untill 4.30 and then baru sahur. then baring2 jap sementara nak tunggu 5.15. and guess what? aku tertidur ! bangun tengok jam dah pukul 5.50. memang dah macam orang tak cukup kaki lari pergi bilik sebelah, gosok baju. itulah akibatnya kalau tak prepare awal2. pukul 6.10 baru terkedek-kedek nak pergi mandi. ouh, fyi, 6.10 patutnya aku dah selesai solat subuh, -____- korang mesti terbongkang atas katil lagi kan? aku tahu.. heh. then lepas solat baru sibuk nak kemas beg. 6.45 baru siap semua. nasib baik tak kena tinggal bas. masuk sekolah, beratur, dengar pengumuman, then cikgu kata f3 kena gotong -royong. heh. kitorang memang suka buat kerja2 amal macam ni. menambahkan pahala laa katakan kan. 3 Aman perempuan kena gotong-royong kat tempat letak kereta hadapan dewan. pergghhhh. apalah yang ada kat sana selain daun2 kering dan kereta2 cikgu? memang seketul dua je sampah yang ada. then kitorang buat bodoh je. budak laki kelas kitorang kena gotong-royong kat gelanggang tenis. kitorang tengok jelah kan dari atas. tiba2 cikgu panggil suruh turun. pergi kat tempat lelaki. then dia suruh kitorang tolong. tak banyak pun aku tolong sebenarnya. bila turun tu, memang aku tak ada pergi mintak penyapu kat budak lelaki. aku tengok je. then cikgu kata siapa yang tak ada buat apa2 kutip daun2 kering tu. aku pun kutiplah. 10 ketul aku kutip, masukkan dalam plastik sampah, then sambung tak buat apa2. lepas sudah, cikgu suruh rehat. dapat rehat sampai pukul 9 then ada ceramah sejarah. mula2 tu dah rasa macam ceramah tu confirm bosan. yelaaa, sejarah laa katakan. then bila sampai je penceramah tu, hooooooooo, best gila laah. serious suka sangat cara dia bagi input2 kat kitorang. biasa 1 jam 15 minit aku rasa macam lamaaaa sangat sangat. tapi kali ni, aku tak puas, rasa nak dia ajar lagi. 

No comments:

Post a Comment