different and different.

sekolah baru. semuanya lain. mestilah kan? dah sekolah lain, bukannya sekolah sama. serius, aku kekok  kat sini. rutin harian aku berubah, banyak berubah. 


dulu
 bangun 5.30
sekarang
 bangun 5.00


dulu
 pergi sekolah pukul 7.10
sekarang
 pergi sekolah pukul 6.50


dulu
 time perhimpunan kena duty, jaga perhimpunan or jaga blok or jaga kompaun
sekarang
 masuk barisan, jadi pelajar biasa


dulu
 dalam kelas aku bising (sikit je)
sekarang
 aku pendiam (kot)


dulu
 waktu rehat, kelam kabut nak pergi makan, then kena check duty pengawas lain, round bangunan, sampai kurus lagi slim aku dibuatnya
sekarang
 aku duduk je, even makan pun tak. sebabnya, entah. aku tak tahu nak makan apa.


dulu
 balik sekolah lambat, isnin&selasa 2.30, rabu&khamis 1.50
sekarang
 balik awal seyh! 1.05! :D


dulu
 aku  balik sekolah jalan kaki, so tak kisah nak balik lambat ke cepat
sekarang
 balik naik  bas -___- punyalah gelabah lepas bunyi loceng balik, takut kena tinggal bas.

aaaaaaaaaaaaaaaaaa ! 

aku rindu sekolah lama. aku rindu SMKAM2. 
aku rindu HBH
aku rindu kelas aku
aku rindu cikgu2 aku
aku rindu rutin harian aku yang dulu




No comments:

Post a Comment